top of page

ניהול אירוע חבר הנאמנים השנתי לטכניון- 2018 עד ימינו אנו

אירוע חבר הנאמנים השנתי. מאות משתתפים, מכל העולם ותפקידנו לדאוג להם לכל בקשה, אבל לכל בקשה.

 בנינו לראשונה אתר הרשמה מתקדם, מחלקת שירות לקוחות, מחלקת הסעות, ניהול הרשמה לבית מלון, ובכלל עבודה מקדימה של חודשים. 
האירוע היה מוצלח מאוד והאורחים, המארחים וכמובן אנחנו היינו מרוצים מאוד מהאירוע. 

הגן הזה הוא אני - כנס חינוך ארצי

עיריית ר"ג מחלקת הגיל הרך חשפה לקהל מקצועי את התוכנית הפדגוגית , חדשה שלה, עבור האירוע בנינו מערכת שלמה 360, אשר כללה ליווי וניהול כלל שלבי הפרויקט, החל מרמת שם הכנס, דרך התוכן והשיווק שלו .

עבור הכנס הפקנו סרטוני תדמית והדרכה, הזמנו להנחייה את טל ברמן .

שמחנו לראות שאתר ההרשמה נסגר כ 5 ימים לפני האירוע.                

הועידה לקידום העסקים הקטנים והבינוניים

 

הפקת כנס העסקים הקטנים והבינוניים במודיעין הייתה יריית הפתיחה לסדרת כנסים עבור עסקים קטנים ובינוניים בערים שונות בארץ.

לקחו חלק בכנס מספר רב של משתתפים.

זכינו לשמוע פאנלים המורכבים מגדולי ומכובדי ראשי הערים בארץ לדוגמת מר זאב ביאלסקי ונושאי תפקידים חשובים נוספים.

את השלב הפרונטלי סיימנו עם הרצאה מרתקת של גדעון רייכר.

השקת גשר האהבה לנמל תל אביב

 

האירוע התקיים בבר החנהל'ה הממקום בנמל תל אביב, בשיתוף נמל תל אביב. בפעם הראשונה בישראל, הושק גשר האהבה הראשון בישראל.
לכבוד חג האהבה - ט"ו באב הוזמן הקהל הרחב לחגוג ביחד בערב מיוחד שכלל נעילת מנעולים על גשר האהבה כמו בפאריס וברומא.

האירוע נפתח בדברים שנשאה מנהלת בית ספר לאהבה גברת סיגל גשורי, ולאחר מכן התקיים טקס גזירת הסרט להשקת הגשר. בטקס השתתפו אורחים רבים וביניהם סגן ראש העיר מר אסף זמיר ומנכ"לית נמל תל אביב שגזרו את הסרט. לאחר הטקס התקיימה מסיבה מטורפת לתוך הלילה, אלכוהול, אנשים יפים ובעיקר המון אהבה - ובגדול.

 

לחץ לסרטון

לחץ לסרטון

לחץ לסרטון

ניהול, הפקה ובימוי- אירועי חבר הנאמנים לאונ' חיפה 2022 

 

אירועי חבר הנאמנים מתפרסים על פני 3 ימים עם שלל פעילויות, באונ' בחיפה וברחבי הארץ. 

 

אירוע הפתיחה: במסגרת התכנסות חבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה התקיים אירוע פתיחה חגיגי בבית שגרירת גרמניה בישראל. בפרוייקט זה נוהל האירוע משלב בחירת הספקים וההקמה - במה, תאורה והגברה, הקמת מטבח שדה ועד לבחירת התוכן האומנותי אשר ליווה את נאומי השגרירה ונשיא האוניברסיטה. 

 

אירוע גאלה בקיסריה "ד"ר לשם כבוד": במסגרת התכנסות חבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה התקיים ביום השני אירוע גאלה אקסקלוסיבי במדשאות נמל קיסריה, בו התארחו אורחי חבר הנאמנים ואורחים מכובדים נוספים של אוניברסיטת חיפה.

את הפרוייקט ניהלנו משלב בחירת המיקום, הספקים, תוכן אומנותי והסעדה. האירוע כלל ארוחת ערב מלאה וטקס רשמי - שבסופו, הופעה של רמי קליינשטיין ופבלו רוזנברג. את הטקס הנחה הסופר אשכול נבו.

בנוסף ניהלנו מספר אירועים באונ' עצמה, השקות, סיורים וארוחות ערב וצהרים. 

                                                                                                                                                                                                               

כנס תאורה אורבנית -  האקדמיה לעיצוב בצלאל 

כנס city after dark - illuminating the urban nightscape בנושא תאורה אורבנית התקיים ביוזמת האקדמיה לעיצוב בצלאל ובשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים. 

הכנס נערך במשך יומיים כחלק מאירועי פסטיבל האור השנתי של עיריית ירושלים וכלל מספר רב של דוברים ואורחים מהארץ ומהעולם.

 

האירוע התקיים בבית הנסן ובסינימטק וכלל אירוח ולינה של אורחים מחו"ל, קייטרינג, תיאומים מול הרשויות, מיתוג, גיוס חסויות הקמת אתר אינטרנט ודף 

סליקה לרישום אורחים 

לקוח : האקדמיה לעיצוב בצלאל- המחלקה לתואר שני בעיצוב אורבני.

 

תודה מיוחדת לאלס ורבקל -ראש התוכנית לתואר שני בעיצוב אורבני.

לחץ לסרטון

כנס מכירות בין לאומי

היבואן חברת גלוטק בע"מ החליט להפיק כנס מכירות לקידום מוצר קוסמטי חדש המביא בשורה לישראל. תפקידנו היה לבנות תוכנית שיווק ומיתוג לכנס, לצד בניית מערך מכירות מקדים לשיווק כרטיסי כניסה , באירוע עצמו הפקנו עמדות מכירה ממותגות למכירת המוצרים המוצגים בכנס. הכנס הוגדר בהצלחה וכבר מדברים איתנו על הפעם הבאה... קוצ'יו ישראל cuccio israel

המקום: Leonardo City Tower Hotel 

 

אירוע חברת TRAX- יום כיף 2015

 

אירוע חברת טראקס-חברת הייטק.

 

האירוע התקיים בבריכת חורשים  אירוע מפנק לעובדי החברה לכבוד 3 שנים  לקיום החברה בישראל.

 

לאחר פגישות משותפות של וועדת ההיגוי בשיתוף ההפקה הוחלט על אירוע כיפי ומגבש לאור גיוס עובדים חדשים שהתקבלו לחברה. בפגישה הוחלט שמטרת האירוע תהיה גיבוש העובדים החדשים עם הוויתקים.

 

על כן, הוצע להם ע"י קבוצת CPR משחקי גיבוש עם מתנפחים בבריכה  לעובדי החברה ותחרויות בין מחלקות החברה.

להפתעת עובדי החברה הודפסו מזרוני ים ואבובים ממותגים עם לוגו החברה

 

התחרויות התנהלו ע"י מנחה מקצועי שהנחה את כל האירוע בשלוב די ג'י מקצועי

 

לאירוע הובאו ציוד ישיבה אלטרנטיבי מפואר החל משולחנות גן ועד שולחנות בר מפוארים. 

 

לילדים מבין האורחים הטריים הובא ג'ימבורי להורים ולילדים.

 

 קייטרינג ריפבחיק הגיש לעובדים בקבלת פנים פוקצות שהוכנו במקום ובשעות הערב הוגש להם ארוחת צהריים בשרית מפנקת ובסופו קינוחים.

 

בסוף האירוע כדי שלא יישכחו חולק לאורחים מתנות ממותגות עם לוגו החברה.

מרכז הבנייה הישראלי- ועידת דיסקונט לעסקים

 

​ועידת דיסקנוט לעסקים נערכה זה הפעם העשירית במלון מרידיאן בים המלח ושימשה כהרגלה כנקודת מפגש שנתית לכל בכירי ענף הבנייה, הנדל"ן והמוניציפליה המרכיבים את עולמות הבנייה והנדל"ן. 

השתתפו בוויעידה כ-1,000 איש מתחום הבנייה והנדל"ן.

 

בתפריט: אירועים מושבים ופאנלים מקצועיים,מועדון עסקים בקומת הכניסה

פרזנטציות וכנסים ייחודיים עם ראשי ערים,הופעות אומני קיסריה: שלומי שבת ולהקת תיסלם,אליפות הספורט של מרכז הבנייה הישראלי

באירוע זה הפקנו בפועל את האירוע תחת הנהלת מרכז הבנייה הישראלי

 

חורים ברשת- אירוע

חורים ברשת

מפגש מעורר השראה וסדנה מעשית ליוצרי תוכן: האם ויראליות היא תוצר של נוסחה או התפרצות מקרית? איך מפיצים תוכן בעולם של ריבוי ערוצי מדיה? מה בין תוכן שיווקי לשיווק תוכני? איך מביאים אנשים לאתר? איך הופכים לכוכב יוטיוב?

איך שאומרים בתחנת השאיבה, נשאבנו ושאבנו לתוך האירוע. 

 

חברת איגודן - בתים מבפנים

 

כחלק מאירועי בתים מבפנים שמקיימת עיריית תל אביב עם עשרות בתי עסק ובתים פרטיים, חברת איגודן- איגוד ערים דן לתשתיות ואיכות הסביבה פנתה אלינו להפקת האירוע באחד מתחנות השאיבה המרכזיות שלה - תחנת השאיבה בסה ביפו, האחראית הראשית על שאיבת כל הביוב של גוש דן אל ראשל"צ.

מנהל משאבי האנוש פנה אלינו, להפקת אירוע סטנדרטי כאשר המטרה הייתה כחלק מאירועי בתים מבפנים להקנות לקהל הרחב מידע והסבר על פועלה של החברה- לאחר סיור שטח הראשון בתחנה ובקשות מהלקוח כבר היה חיבור מהיר. משם כבר הכל היה סגור, עם תוספות ומיתוג נכון שעליו המלצנו כחלק מהניסיון שיש לקבוצה. המטרה הייתה לתת מיתוג ותדמית נכונה לחברה, וכמובן הנאה למבקרים.

 

הפקת האירוע בפועל - מהזמנת הספקים, הקמת האוהל, גיוס דיילות חביבות לקבלת קהל, הבאת מחסומים, כיסאות לבית קולנוע, מסך HD להקרנת סרטוני התדמית, חלוקת שתייה ופופקורן למבקרים ועד הקמת מאהל ממוזג ואטום להדמיית בית קולנוע אמיתי.

 

איך שאומרים בתחנת השאיבה, נשאבנו ושאבנו לתוך האירוע. 

 

כנס לוחמים- 40 שנה למלחמת יום כיפור

 

לאחר 4 חודשי תחקיר, יצירת קשר עם הלוחמים הוותיקים ומשפחות הנופלים, היכרות עם חיל השריון ומפקדיו בעבר ובהווה, היינו גאים להפיק את כנס גדוד 52 לציון 40 שנה למלחמת יום כיפור ב"יד לשיריון" בלטרון.

כחלק מההפקה  היינו אחראים על כל רשומות הלוחמים, העמדנו לפרויקט צוות שאחריותו הייתה לטלפן ללוחמים ולאסוף מידע אודות כתובתיהם, וכן, לאתר לוחמים ומשפחות שכולות אשר יקיריהם לחמו ונפלו, כמו כן, ניתן מענה לשאלותיהם. לאחר האיתור נשלחו הזמנות לאירוע בדואר. כחלק מתפקידי ההפקה היה גם איסוף מזכרות מהמלחמה למטרת תערוכה שהקומה באירוע על ידי סטודיו העיצוב של המשרד. בסוף האירוע חולק מזכרת על גבי דיסק מעוצב ובו סרטון שהפקנו עבורם.
באירוע השתתפו גורמים רבים וביניהם אתר יד לשריון, צבא הגנה לישראל, חברת קייטרינג וחברות אשר התרימו אוכל לאירוע. CPR הייתה הגורם המקשר בין כל הגורמים לבין יוזמי הכנס (הלקוחות).

                                                                             לחץ לסרטון

                                                                                                                                                                                                               

אירוע מנהלים- המשביר לצרכן

 

אז מה היה לנו פה?

תכנון נכון גרם לכך שבשעה 22:00 נפתחו השערים וכל 60 העובדות (חוץ מ-4 גברים), נכנסו ככוכבות אמיתיות, שם חיכה להם צלם "פאפרצי" שהבזקי הפלאש שלו גרמו להן להרגיש בהוליווד לערב שלם.

 

בקבלת הפנים תיקלטה אפרת, והבר הציע לכל דורש סושי טוב ,שמפנייה איכותית, ועוד קצת פינוקים כמו תותים ופרלינים משוקולד איכותי.כאשר התיישבו הבנות התחיל הטקס- נוצץ 2008 : מטרת הטקס הייתה למצוא את העובדות הבולטות בתחומן, אך לאו דווקא מבחינה מקצועית, אלא יותר מבחינה אישית, כמו העובדת הכי מצחיקה, הכי סקסית וכו'. כדי לאפשר תהליך אמיתי, חולקו שאלונים לעובדות מבעוד מועד, כאשר אנו ניתחנו את התוצאות ועל הבמה בטקס מרגש, הוכרזו הזוכות שקיבלו פרסים למזכרת.

לכבוד הטקס אספנו סרטונים מיוחדים, שקשורים לכל קטגוריה, אשר הוקרנו על גבי המסך וכך הצליחו לרגש ו/או להצחיק כל פעם מחדש את אורחי האירוע.

 

בסיום, כולם המשיכו למסיבת ריקודים אל תוך הלילה, רק לא יותר מידי מאוחר… כי מחר צריך לחזור לסניף כבר ב- 9 בבוקר.

 

לפעמים כחברת הפקה, אתם יכולים למצוא עצמכם מחובקים על ידי המנהל שעבד מולכם, אבל לנו היה הכי חשוב כיצד העובדים ירגישו בסיום הערב, והאם המנהל הצליח להעביר להם את המסר בעזרתנו.

 

לחץ לסרטון

DOG TV - אירוע גמר- אתר Mako 

בחירת הכלב של המדינה

 

האירוע התקיים במיסטיק רוז בתל אביב, בשיתוף עם חברת ProPlan של פורינה וערוץ DOGTV, שיחד חיפשו את הכלב הבא של ישראל.

 

התחרות הייתה משולבת עם אתר מאקו שפרסמה את התחרות בשיתוף הרשת החברתית  FACBOOK שבו העלו המתמודדים את תמונת כלביהם, ועליהם היה לקבל את כמות הלייקים המירבית ובכך לזכות להשתתף בגמר.

 

לא מעט פינוקים חיכו שם, להולכים על שתיים ועל ארבע כאחד, וההתרגשות לקראת הבחירה הייתה גדולה.

 

"לא מדובר בתחרות יופי", מסביר ד"ר רפי קישון, וטרינר ושופט בתחרות. "זו גם אינה תחרות אילוף – שם הקריטריונים לזכיה מאד ברורים. מדובר בהתרשמות כללית מהכלב, כך שלא מדובר בבחירה פשוטה". "ידענו שאנחנו מחפשים את הכלבים שהם לאו דווקא היפים או המאולפים ביותר",מוסיף רן לוי, מקים ערוץ DOGTV בישראל, "כאלה שיש להם 'סטאר קוואליטי', לא צריך להיות חתיך בשביל לזכות".

 

 

 

 

לחץ לסרטון

Building- התערוכה המקצועית לעולם הבנייה

 

תערוכת Building הינה תערוכת פרוייקטים, בנייה, תשתיות ותחבורה הגדולה בישראל.
התערוכה יועדה לקהל המקצועי בלבד (בעלי מקצוע, מתכננים, קבלנים) ולקחו בה חלק כ- 200 חברות בתחום הפרויקטים, בנייה, תשתיות ותחבורה. באירוע זה הפקנו בפועל את האירוע תחת הנהלת מרכז הבנייה הישראלי

 

תערוכה - מרכז הבנייה הישראלי- הנדלניאדה

לא בכל יום שוק הנדל"ן פותח שעריו ומציע מבצעים חסרי תקדים על מגוון של פרויקטים ודירות לרכישה.

השנה, מרכז הבניה הישראלי החליט שהגיע הזמן לתת רוח גבית לפרויקטים וקבלנים שמעוניינים להרים את הכפפה ומוכנים להציע הנחות משמעותיות על מחירי הדירות אותן הם בונים ומשווקים ויזם עבורם את הנדלניאדה – כנס מכירת דירות ארצי שכמוהו לא היה כאן קודם.

הנדלניאדה התקיימה בחול המועד פסח 10-11/4/2012 בטירה בקיבוץ געש

כמו בכל הפקה חשובה הדרך להצלחת האירוע עוברת דרך חברת הפקה שמבינה את הצרכים של הלקוח וגם את הצרכים של הלקוחות שלו ויודעת לעשות את הסינרגיה המושלמת ולתת את המענה הראוי לכולם – חברת הפקה כמו קבוצת ואכן, נקראנו למשרדי מרכז הבניה הישראלי והתחלנו בהפקת הכנס .

bottom of page