A CPR Corporate event brings companies to the forefront, exposing it effectively to the general public.
CPR's role in the event is to understand and create the winning DNA of a successful event, communicating the company's message in a unique way, so that each attendee will remember, understand, and appreciate the company's values.
DOG TV, Mako website, Final Ceremony
The dog of Israel Contest
The event took place in Mistic Rose, Tel Aviv, in partnership with ProPlan and DOGTV, together looking for the next canine of Israel.
The contest was in partnership with Mako website, and Facebook, where owners uploaded pictures of their dogs as a voting system for the final competition.
CPR did not spare in the events organisation, both owners, dogs, and guests received gifts and gadgets, making the excitement greater.
"It is not a beauty contest," explains Dr. Rafi Kisho, a veterinarian and judge in the competition. "It is further not a regular dog competition- where the criteria are pre set." "Judges are not selecting the most beautiful or well behaved," added Ran Levi, the founder of Israeli DOGTV, "we were looking for Star Quality."
Click for Video
Veterans Conference- 40 years to Yom Kipur War
CPR was proud to hold the 40 years to Yom Kipur War conference, battalion 52, in "Yad Lashirion," Latroon. CPR took 4 months to research, contact veterans and families, undrstanding the battalion its officers past and present.
As part of the conference CPR was responsible for all soldiers updated listings, contacting all soldiers and collect information, including of families who have lost their dear ones in the war.
CPR further took it upon itself to collect war momentos for a unique exhibition at the event.
All attendees received a DVD with a video CPR produced especialli for the event.
The event hosted many including Yad LaShirion, the Israeli Defense Force, and catering companies who donated to the event.
Click for Video
"Tel Aviv Port "Bridge of Love Lauch
The event took place at the Chana'le bar, Tel Aviv port, incorportaion with the Tel Aviv Port. The launch celebrated the first "Bridge of love" in Israel.
In ceberlation of the Israeli Valentines day, Tu Beav, all were invited to celebrate on the Bridge of Love, locking locks of love as in Paris and Rome.
The head of the School for Love, Mrs Sigal Gishuri, opened the cenemony. The ceremony included many dignatories including the vice mayor, Asaf Zamir, and the CEO of Tel Aviv Port, who had the honor of cutting the ribbon.
The ceremony was followed by a party into the nigh
Click for Video
Click for Video
Click for Video
Building- התערוכה המקצועית לעולם הבנייה
תערוכת Building הינה תערוכת פרוייקטים, בנייה, תשתיות ותחבורה הגדולה בישראל.
התערוכה יועדה לקהל המקצועי בלבד (בעלי מקצוע, מתכננים, קבלנים) ולקחו בה חלק כ- 200 חברות בתחום הפרויקטים, בנייה, תשתיות ותחבורה.
מרכז הבנייה הישראלי- ועידת דיסקונט לעסקים
ועידת דיסקנוט לעסקים נערכה זה הפעם העשירית במלון מרידיאן בים המלח ושימשה כהרגלה כנקודת מפגש שנתית לכל בכירי ענף הבנייה, הנדל"ן והמוניציפליה המרכיבים את עולמות הבנייה והנדל"ן.
השתתפו בוויעידה כ-1,000 איש מתחום הבנייה והנדל"ן.
בתפריט:
אירועים מושבים ופאנלים מקצועיים
מועדון עסקים בקומת הכניסה
פרזנטציות וכנסים ייחודיים עם ראשי ערים
הופעות אומני קיסריה: שלומי שבת ולהקת תיסלם
אליפות הספורט של מרכז הבנייה הישראלי
הועידה לקידום העסקים הקטנים והבינוניים
הפקת כנס העסקים הקטנים והבינוניים במודיעין הייתה יריית הפתיחה לסדרת כנסים עבור עסקים קטנים ובינוניים בערים שונות בארץ.
לקחו חלק בכנס מספר רב של משתתפים.
זכינו לשמוע פאנלים המורכבים מגדולי ומכובדי ראשי הערים בארץ לדוגמת מר זאב ביאלסקי ונושאי תפקידים חשובים נוספים.
את השלב הפרונטלי סיימנו עם הרצאה מרתקת של גדעון רייכר.
אירוע מנהלים- המשביר לצרכן
אז מה היה לנו פה?
תכנון נכון גרם לכך שבשעה 22:00 נפתחו השערים וכל 60 העובדות (חוץ מ-4 גברים), נכנסו ככוכבות אמיתיות, שם חיכה להם צלם "פאפרצי" שהבזקי הפלאש שלו גרמו להן להרגיש בהוליווד לערב שלם.
בקבלת הפנים תיקלטה אפרת, והבר הציע לכל דורש סושי טוב ,שמפנייה איכותית, ועוד קצת פינוקים כמו תותים ופרלינים משוקולד איכותי.כאשר התיישבו הבנות התחיל הטקס- נוצץ 2008 : מטרת הטקס הייתה למצוא את העובדות הבולטות בתחומן, אך לאו דווקא מבחינה מקצועית, אלא יותר מבחינה אישית, כמו העובדת הכי מצחיקה, הכי סקסית וכו'. כדי לאפשר תהליך אמיתי, חולקו שאלונים לעובדות מבעוד מועד, כאשר אנו ניתחנו את התוצאות ועל הבמה בטקס מרגש, הוכרזו הזוכות שקיבלו פרסים למזכרת.
לכבוד הטקס אספנו סרטונים מיוחדים, שקשורים לכל קטגוריה, אשר הוקרנו על גבי המסך וכך הצליחו לרגש ו/או להצחיק כל פעם מחדש את אורחי האירוע.
בסיום, כולם המשיכו למסיבת ריקודים אל תוך הלילה, רק לא יותר מידי מאוחר… כי מחר צריך לחזור לסניף כבר ב- 9 בבוקר.
לפעמים כחברת הפקה, אתם יכולים למצוא עצמכם מחובקים על ידי המנהל שעבד מולכם, אבל לנו היה הכי חשוב כיצד העובדים ירגישו בסיום הערב, והאם המנהל הצליח להעביר להם את המסר בעזרתנו.
Click for Video
תערוכה - מרכז הבנייה הישראלי- הנדלניאדה
לא בכל יום שוק הנדל"ן פותח שעריו ומציע מבצעים חסרי תקדים על מגוון של פרויקטים ודירות לרכישה.
השנה, מרכז הבניה הישראלי החליט שהגיע הזמן לתת רוח גבית לפרויקטים וקבלנים שמעוניינים להרים את הכפפה ומוכנים להציע הנחות משמעותיות על מחירי הדירות אותן הם בונים ומשווקים ויזם עבורם את הנדלניאדה – כנס מכירת דירות ארצי שכמוהו לא היה כאן קודם.
הנדלניאדה התקיימה בחול המועד פסח 10-11/4/2012 בטירה בקיבוץ געש
כמו בכל הפקה חשובה הדרך להצלחת האירוע עוברת דרך חברת הפקה שמבינה את הצרכים של הלקוח וגם את הצרכים של הלקוחות שלו ויודעת לעשות את הסינרגיה המושלמת ולתת את המענה הראוי לכולם – חברת הפקה כמו קבוצת ואכן, נקראנו למשרדי מרכז הבניה הישראלי והתחלנו בהפקת הכנס .
חברת איגודן - בתים מבפנים
כחלק מאירועי בתים מבפנים שמקיימת עיריית תל אביב עם עשרות בתי עסק ובתים פרטיים, חברת איגודן- איגוד ערים דן לתשתיות ואיכות הסביבה פנתה אלינו להפקת האירוע באחד מתחנות השאיבה המרכזיות שלה - תחנת השאיבה בסה ביפו, האחראית הראשית על שאיבת כל הביוב של גוש דן אל ראשל"צ.
מנהל משאבי האנוש פנה אלינו, להפקת אירוע סטנדרטי כאשר המטרה הייתה כחלק מאירועי בתים מבפנים להקנות לקהל הרחב מידע והסבר על פועלה של החברה- לאחר סיור שטח הראשון בתחנה ובקשות מהלקוח כבר היה חיבור מהיר. משם כבר הכל היה סגור, עם תוספות ומיתוג נכון שעליו המלצנו כחלק מהניסיון שיש לקבוצה. המטרה הייתה לתת מיתוג ותדמית נכונה לחברה, וכמובן הנאה למבקרים.
הפקת האירוע בפועל - מהזמנת הספקים, הקמת האוהל, גיוס דיילות חביבות לקבלת קהל, הבאת מחסומים, כיסאות לבית קולנוע, מסך HD להקרנת סרטוני התדמית, חלוקת שתייה ופופקורן למבקרים ועד הקמת מאהל ממוזג ואטום להדמיית בית קולנוע אמיתי.
איך שאומרים בתחנת השאיבה, נשאבנו ושאבנו לתוך האירוע.