top of page

אנחנו אוהבים אנשים, הרבה אנשים נמצאים בקניון... אז גם אנחנו שם.

כיום הקניון מהווה נקודות מעבר וקניות לאלפי אנשים ברגע נתון.

​לנו יש יתרון בכך שאנחנו משווקים ומעניקים חוויה לבאי הקניוון, ביזמויות ופרויקטים חדשנים, בשיתוף הנהלת הקניון.

יודעים לקדם מבצעים ובעיקר יודעים לעשות דברים מחוץ לקופסא השומרים על איכות הקניון

חלוקת מטריות- דיזינגוף סנטר

 

דיזנגוף סנטר מבטיחים ללקוחות אינסוף אפשרויות! גם בחורף!!

מחלקת השיווק של הסנטר הדפיסה 10,000 מטריות ממותגות ומדליקות עבור לקוחות הסנטר.

אבל איך יחולקו 10,000 מטריות? ואיך עושים את זה בכיף? איך מעלים חיוך על פני הלקוחות ובאותו זמן גם מרעננים ומפיחים חיים בדף הפייסבוק של הסנטר?

עם כל השאלות הללו פנו אלינו ממחלקת השיווק של הסנטר וביקשו פתרון

אז מה עשינו?

את המטריות חילקנו בעזרת פיות חורף מסתובבות ועמדות חלוקה קבועות שהציעו פעילות צילום על גבי ובתוך גרפיקה מרהיבה שהוצבה בשלוש העמדות ברחבי הסנטר.

התמונות הועלו כולן לדף הפייסבוק של הסנטר ויצרו שם באז נפלא 

היה לנו באמת כיף גדול .

מסיבת פתיחת הקיץ - קניון רננים

 

ישבנו וחשבנו כיצד גורמים למאות בני נוער להגיע לקניון?? ואז התשובה הכתה בנו..

מסיבת "חוף"!!

בתחילת חודש יולי חגגנו עם כ- 500 בני נוער את תחילתו של הקיץ בקניון רננים.

במשך כחודש הפעלנו מערך שלם של שגרירים ויחצ"נים אשר פרסמו את מסיבת האוזניות בקניון.  מסיבת "חוף" עם מיטב תקליטני הנוער בארץ!

ביום האירוע הקניון התחפש לחוף ים בעזרת קישוטים, פינות שיזוף ואומנות VJ מתקדמת שהוקרנה על מסך לדים ענק  ומאות בני נוער הגיעו להנות מהמסיבה ולהסתובב בקניון.

 

 

 

 

נשף הסיום (פרום) - שיווק חוויתי לדיזינגוף סנטר

 

נשף האמריקאי הגיע לישראל ובמלוא הדרו

בישראל של השנים האחרונות, אומצה תרבות הפרום האמריקאית לפחות בכל הקשור להכנות לנשף.  כמעט בכל בתי הספר , מציינים תלמידי  השמינית אם סיום לימודיהם בנשף מושקע ויוקרתי בו הם מתלבשים כמו כוכבים , מגיעים בלימוזינות וחוגגים כמו באמריקה .

בדיזנגוף סנטר ובבוטיק המעצבים (בהנהלת מירית אבקסיס) הרימו את הכפפה  ושכרו אותנו להפקת פרויקט יריד הכנה לנשף הסיום,  במטרה להעניק למשתתפות היריד שמלות ,אקססוריז וחבילת טוטאל לוק מושלמים .

 ההתרגשות במשרד הייתה עצומה , בישיבת הקריאייטיב שנערכה אצלנו עלו המון רעיונות ויצאנו לדרך במטרה להגיע לכל תושבות תל אביב רבתי, כאשר השאלה המרכזית שמובילה אותנו- איך לעזאזל מביאים מאות בנות נוער בכיתות י"ב לתוך דיזנגוף סנטר ביריד חדש לגמרי

 מה עשינו? יצרנו סרטון הזמנה אישי של בר שרץ בווטסאפים של בנות המרכז

גייסנו  100 מובילות דעה במרכז ואיתן יצרנו פעילויות קד"מ בבתי ספר , בחוף הים ובמסיבות מובחרות, מוכוונות לחתך הגיל של שכבת י"ב, בפעילות קנינו אקססוריז של נסיכות והפקנו קיר עיתונאים שיצטלמו איתו. 

תלינו פוסטרים ברחובות העיר וחילקנו הזמנות במקומות בילוי אטרקטיביים.

ואיך לא פעילות פייסבוק ששילבה את הפעילות של הסנטר והבוטיק, יחד עם פעילות של השגרירות שלנו. ויצרנו איוונט מיוחד בדף הפייסבוק של בוטיק המעצבים 

בו העלנו מבצעים והטבות לבאות היריד

 

 

לחץ לסרטון

הזמנה אישית

לחץ לסרטון

פרסומת שהפקנו

 

bottom of page