top of page

שיווק בלי קופסא – ככה אנחנו עובדים

  • תמונת הסופר/ת: Eden Lea Lerer
    Eden Lea Lerer
  • 25 ביוני
  • זמן קריאה 1 דקות

כולם מדברים על חשיבה "מחוץ לקופסה", אבל ב-CPR אנחנו מעדיפים לוותר על הקופסה מראש. אין תבניות, אין מתכונים קבועים, אין חוקים שצריך "לשבור" – כי אנחנו בכלל לא מתחילים מהן.אנחנו מתחילים מהשאלה הכי פשוטה והכי חשובה:איך לגרום ללקוח להרגיש?

בעולם שמוצף במסרים – רגשות הם אלה שעושים את ההבדל.ולכן המטרה שלנו תמיד תהיה לגעת. באמת לגעת. ליצור חיבור דרך החושים, דרך הבטן, דרך המקומות הפנימיים שבהם נוצרת אהבה למותג.

עבור לקוחות כמו אלטמן, דל, ינגו או כללית – בנינו קמפיינים שמתחילים בזירה הדיגיטלית, ממשיכים לחיים עצמם, ומטשטשים את הגבולות ביניהם.

לא עוד "פוסט ויראלי" או "דיילת עם פלייר", אלא מהלך כולל שחי באונליין ובאופליין, מדויק, מפתיע, ובעיקר – בלתי נשכח.

 
 
 

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תגובות


bottom of page