top of page
כולם מבטיחים לכם שיווק "מחוץ לקופסא" , אנחנו נבטיח משהו שיש לנו עליו 100% הוכחות- אנחנו חושבים "כאילו אין קופסא".

המטרה המרכזית שלנו היא לגרום ללקוח הפוטנציאלי להתחבר למותג "דרך הבטן".

 
דווקא היום,  יש לגעת בצרכן בצורה הכי אמיתית ובלבן של העיינים- זה מצריך חשיבה מעמיקה ואחרת.

בין הלקוחות שלנו: אלטמן בריאות, כללית שירותי בריאות, חברת דלק, מחשבי דל, צמיגי משלין, ינגו משלוחים וכו'.


 
על מנת לחזק את הנגיעה בלקוח, כיום כל פעילות שיווק חוויתי שלנו תגע הן בתחום ה On line והן בתחום ה Off line.

שיווק חוויתי כפי שאנחנו רואים אותו מדבר על הצורך לערב את חושיי הצרכן בהתקשרות עם המותג.
 
בשיווק חוויתי נכון משיגים בהשקעה לא גדולה יחסית: צרכנים חדשים ונאמנות של צרכנים קיימים.
 
ניתן להנות מתיק העבודות האחרונות שלנו בגלילה למטה. 

ניהול פעילות קד"מ ארצי- "חברת דלק"

גאים לנהל את אירוע הקד"מ הגדול ביותר בארץ בעולם הסטודנטים בשיתוף התאחדות הסטודנטים, בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום התאחדות הסטודנטים וחברת דלק יצאו בפרוייקט משותף לחלוקת כרטיסי הנחה לסטודנטים עבור תדלוקים בתחנות הדלק של חברת "דלק".

הפרויקט נמשך כ 3 שנים ומחולק לפעילות לפי סמסטרים, כאשר  בכל שנה אנו בוחרים ומחדדים את הפעילות המתאימה ביותר עבור הלקוח 

 

 

 

לחץ לסרטון

 

צמיגי משלין
המותג הבין לאומי בחר בנו לניהול פעילות שיווק חוויתית עבורו בחוה"מ פסח, בפעילות הקמנו לתחייה את "דמות משלין" כמתנפח מעורר חיבה, כל מי שנתן את פרטיו היה יכול להצטלפ איתו ולקבל מגנט איכותי במקום, קח צברנו אלפי "לידים" עבור הלקוח

בפעילות היו מבצעים מיוחדים ויעודים למי שרוכש צמיג, הפעילות גרמה לעלייה של מאות אחוזים במכירות בתקופת חוה"מ הקודם.

לחץ לסרטון

 

מוניות YANGO החדרת המותג לשוק הישראלי

המותג הבין-לאומי בחר בנו לניהול פעילות ההשקה עבורו. בשלב המקדים מיפינו את רחבי ת"א על פי אזורים ושעות ביצוע, בחרנו את סוג הפעילות, ולאחר מכן אף ביצענו את הפעילות: צוות דיילים ודיילות לבושים בצבעי המותג סיירו ברחובות תל-אביב והסביבה ומעניקים לכל עובר אורח הנחה משמעותית לשימושים הראשונים באפליקציה. הפעילות הגדילה את כמויות המשתמשים ב 48% .


 

קידום מתחם מסחרי- רביעיית פלורנטין 

 פרויקט אותו התחלנו רגע לפני משבר הקורנה, תפקידנו לקדם את המתחם, לחבר את התושבים אל המתחם לאחר חוסר הצלחה מאז ימי הקמתו.

יצרנו תוכנית עבודה אסטרטגית הכוללת PLACE MAKING , מיתוג מחדש, יצירת ירידי אמנים ושיתופי פעולה עם תושבי השכונה הכי קסומה בישראל, פלורנטין. 

 

 

 

לחץ לסרטון

 

התאחדות הסטודנטים - מתחם ההטבות

בתחילת שנת הלימודים, הובלנו עבור התאחדות הסטודנטים הארצית קמפיין קידום מכירות ב 15 נקודות שונות ברחבי הארץ. 

המתחם כלל מתחמי פעילויות ושיווק חוויתי , דיילים ודיילות וקמפיין קידום ברשתות החברתיות. 

ניהול השיווק לפסטיבל תאטרון הבובות הבין לאומי בירושלים 2017

תפקדינו היה לבנות תוכנית שיווק אסטרטגית לשנים קדימה, ליצור מיתוג חדשני לפסטיבל הותיק ולגרום בסופו של דבר לעלייה במכירת הכרטיסים, לשמתנו התוכנית שלנו הניע 8,500 איש לרכוש כרטיסים לפסטיבל, כ 2,500 כרטיסים יותר משנה שעברה וכמות הכרטיסים הגדולה אי פעם לפסטיבל. 

ניהול פעילות קד"מ ארצי - "קבוצת בכר"

במהלך חג החנוכה החליטה חברת הנדלן לפנק את לקוחותיה בסופגניה.

לאחר בניית תוכנית עבודה מסודרת, הכוללת מיתוג רכב מסחרי, רכש של אלפי סופגניות, פיזור של עשרות דיילות בשטח, וכמובן צוות צילום מתעד.

הפרויקט נערך בשיתוף איילת שוורץ הנהדרת.

 שיווק חוויתי לנערות - דיזינגוף סנטר

 

נשף האמריקאי הגיע לישראל ובמלוא הדרו

בישראל של השנים האחרונות, אומצה תרבות הפרום האמריקאית לפחות בכל הקשור להכנות לנשף.  כמעט בכל בתי הספר , מציינים תלמידי  השמינית אם סיום לימודיהם בנשף מושקע ויוקרתי בו הם מתלבשים כמו כוכבים , מגיעים בלימוזינות וחוגגים כמו באמריקה .

בדיזנגוף סנטר ובבוטיק המעצבים הרימו את הכפפה  ושכרו אותנו להפקת פרויקט יריד הכנה לנשף הסיום,  במטרה להעניק למשתתפות היריד שמלות ,אקססוריז וחבילת טוטאל לוק מושלמים .

 ההתרגשות במשרד הייתה עצומה , בישיבת הקריאייטיב שנערכה אצלנו עלו המון רעיונות ויצאנו לדרך במטרה להגיע לכל תושבות תל אביב רבתי, כאשר השאלה המרכזית שמובילה אותנו- איך לעזאזל מביאים מאות בנות נוער בכיתות י"ב לתוך דיזנגוף סנטר ביריד חדש לגמרי

 מה עשינו? יצרנו סרטון הזמנה אישי של בר שרץ בווטסאפים של בנות המרכז

גייסנו  100 מובילות דעה במרכז ואיתן יצרנו פעילויות קד"מ בבתי ספר , בחוף הים ובמסיבות מובחרות, מוכוונות לחתך הגיל של שכבת י"ב, בפעילות קנינו אקססוריז של נסיכות והפקנו קיר עיתונאים שיצטלמו איתו. 

תלינו פוסטרים ברחובות העיר וחילקנו הזמנות במקומות בילוי אטרקטיביים.

ואיך לא פעילות פייסבוק ששילבה את הפעילות של הסנטר והבוטיק, יחד עם פעילות של השגרירות שלנו. ויצרנו איוונט מיוחד בדף הפייסבוק של בוטיק המעצבים בו העלנו מבצעים והטבות לבאות היריד

לחץ לסרטון

הזמנה אישית

לחץ לסרטון

פרסומת שהפקנו

פעילות קד"מ ומיתוג שטח לסטראטפ "קולו" המפתח את המטבע הוירטואלי "שקל מקומי"

תפקידנו היה החדרת המותג לתושבי שכונת פלורנטין, שלב ראשון היה מיתוג וחשיפה לתושבים ובעלי העסקים, ובשלב השני מטרתנו היתה לגרום לשימושים גבוהים באפליקצייה החדשה. 

 

 

איתור "לידים" איכותיים לכללית אסתטיקה

 

הלקוח פנה אלינו במצוקת לידים.
מטרתנו הייתה ברורה:
לא לעשות מתחמי קד"מ גדולים, לא להפיק אירועי שיווק חוויתיים אלא לחזור לבסיס ההארד סייל- הבאת לידים איכותיים בלבד.
הדיילות החייכניות והאנרגטיות שלנו מבקרות באירועים בכל רחבי הארץ, פסטיבל ים מדע, פתיחות השנה בעולם הסטודנטים ועוד היד נטויה.
עם רמה מקצועית יוצאת מן הכלל וההבנה שליד טוב הוא לא רק מספר טלפון אלא הצעד הראשון בתהליך ההנעה לפעולה של כל לקוח, הדיילות שלנו מאתרות ביעילות את הלקוחות הפוטנציאלים ומסיימות את היום כשבידן הלידים האיכותיים ביותר עבור הלקוח שלנו- כללית אסתטיקה.
שיהיה לכולנו רק יופי ובריאות!

השקת פאב "ארץ עיר" ברמת החייל

פעילות שיווק מיוחדת הביאה אותנו להציב חלוץ וחלוצה מתקופת קום המדינה בקידום מכירות לפאב מגניב שנפתח ברמת החייל העונה לשם - ארץעיר. התפקיד שלנו היה לגרום לאנשים לבחור בו מכל הפיתויים של רמת החייל בעזרת החלוצים, הלבוש, המיתוג. כל אלה הניעו את העוברים ושבים הישר לפתחו של הפאב. 

 חנות פופ אפ בפארק אריאל שרון  לתערוכה הבין לאומית: Trash People

 

פארק אריאל שרון הפיק את התערוכה המדוברת Trash People וביקש מאיתנו להפיק ולמתג עבורו חנות פופ אפ שתהווה את חנות המזכרות לתערוכה ולפארק, החנות עמדה במשך כל חוה"מ פסח והוגדרה כהצלחה מרעננת.

סידרת הפקות: סופ"ש קולינרי

סדרת סופי שבוע שנערכה בבתי מלון מובחרים כגון: דניאל ים המלח, שיזן הרצליה, לאונרדו פריווליג' באילת.

הסוף שבוע כלל מופעי שף וסדנאות מרתקות בתחום הקולינרי, בין השפים שיששתפו: ישראל אהרוני, שאול אדרת, דודו אוטמזגין, פרנק אזולאי, אבי לוי זוכה מסטר שף.

לחץ לסרטון

הופק ע"י ערוץ האוכל

פעילות שיווק ותרומה-  היישר למפוני החזית

"סיירת החיזוקים של אלטמן" 

הפרויקט התקיים במהלך מלחמת חרבות ברזל, אשר יצרה מאות אלפי מפונים מביתם  ברחבי המלונות בארץ.​

חברת "אלטמן בריאות" החליטה לתרום ויצאה ביחד איתנו לפעילות מרגשת עבור המפונים: משאית הקירור הממותגת (שיצרנו במיוחד לפעילות), הגיעה עם שלל תוספי מזון בתוכו, יועצות הבריאות של אלטמן נפגשו עם המפונים לשיחת יעוץ ובעקבות השיחה קיבלו המפונים שלל מוצרים ללא עלות. 

הפעילות כללה גם מתחם ילדים עם חוברות מיוחדות שברוח המותג, קיר צילום וכו'. 

המטרה היתה לתת לתושבים זמן איכות עם יועצי הבריאות, לשמוע ולחבק כל אחד באופן אישי.

הרבה מהעבודה היתה עבודת הכנה ושיחות מקדימות עם קהילות המפונים, תוך הבנת הרגש והקושי הרב בו הם נמצאים.  

שיווק חוויתי- החדרת המותג ינגו דלי בישראל

גאים לנהל את אירוע הקד"מ הגדול ביותר בארץ בעולם הסטודנטים בשיתוף התאחדות הסטודנטים, בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום התאחדות הסטודנטים וחברת דלק יצאו בפרוייקט משותף לחלוקת כרטיסי הנחה לסטודנטים עבור תדלוקים בתחנות הדלק של חברת "דלק".

הפרויקט נמשך כ 3 שנים ומחולק לפעילות לפי סמסטרים, כאשר  בכל שנה אנו בוחרים ומחדדים את הפעילות המתאימה ביותר עבור הלקוח

 

פסטיבל המוזיקה עבור המותג "בירה מלכה" 

אינדי מלכה 2019/2022

בשיתוף פעולה עם "מירה בירה הפקות" יצרנו עבור המותג בירה מלכה המשווק על ידי חברת הכרם, פסטיבל מוזיקה יחודי ואיכותי בגליל. 

הפסטיבל התרחש לראשונה בשנת 2019 והיה אמור להערך גם בשנת 2020 אך לאור הקורונה נדחה. 

האירוע משך מעל 2000 משתתפים וכלל הופעות חיות של אמנים מקומיים לצד הופעות של להקות ידועות כגון ANNARF ו FULL TRUNCK ו DJ DEKEL. 

כל זאת לצד יריד אמנים, יריד פודטראקים ופינות ישיבה. 

 

 

 

סרטון אירוע 2019

סרטון אירוע 2022

קידום מכירות למותג המחשבים דל

בפעילות זאת יצרנו מתחם למותג המחשבים הבינלאומי. 
עשרות מחשבים נמכרו, מאות לידים, מיתוג ייחודי ואווירה בלתי נשכחת.
במתחם חולקו הנחות לסטודנטים שהתעניינו במחשבים, כאשר המתחם כולו היה באווירה צעירה וכלל חלוקת בירות בוטיק ומוזיקה.

"מג'יק בוקס" עבור קרני תכלת

מחלקת השיווק החוויתי שלנו לקחה את עולם האומנות וחיברה אותו (שוב) אל עולם השיווק, יצרנו מפלצת של 3 מ' גובה, ממותגת בחוץ, מלאת מראות בפנים, דלת הזזה, כל זה יצר קסם... בכל זאת היה פה גוף תאורה של כ 60,000 ש"ח... לא נשקיע? הפעילות היתה חלק מקמפיין חשיפה לאדריכלים ומעצבים מובילים בישראל. 
 

מיפוי וגיוס עסקים מקומיים לקידום מרכז העיר הרצליה  
עיריית הרצליה החליטה לעורר את מרכז העיר וביחד עם משרד הפרסום שלנו, בנינו פעילות שיווקית עבור בעלי העסקים, תפקידנו היה לגייס אותם לצורך פרויקט עירוני רחב היקף הבא לעודד "פטריוטיזים מקומי" שיניע את התושבים לרכוש במרכז העיר. 

בפעילות גייסנו מעל ל 400 שמות של בעלי עסקים לצד תוכנית עבודה שנתית קדימה של פעילויות הנעה לפעולה. 

פעילות קידום מכירות ארצית למותג הבין לאומי MoneyGram

חשיפה מחודשת למותג הותיק, בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום BB&A, יצרנו פרויקט קידום ארצי שחושף את המותג לקהל היעד.

קמפיין ארצי הכולל מיתוג מוצרי פרסום וניהול כלל הפעילות

 

השקת מרכז הצעירים- עיריית רעננה
 

המיזם אמנם טרם הבשיל לכדי מימוש ובנייה, אך בעירייה החליטו כי הנחת אבן הפינה תהיה הפקה של אירוע בנוסח מסיבתי וגיוס חסויות עבורו.

המקום אמור להכיל מועדון, בר ומתחם בילויים. בעירייה בחרו בנו לביצוע הפרויקט, ביקשו להשקיע בחברת הפקה חיצונית כדי שלמיזם לא ידבק דימוי מתנ"סי אפרורי כפי שקורה לא אחת עם מרכזי תרבות שתחת פיקוחן של רשויות מקומיות.

חסויות: טובורג ו-וודקה סטולי.

הופעה: רד בנד ודי.ג'יי רותם X.

לחץ לסרטון

מלוקיישן בעייתי ללוקיישן מסיבתי

לחץ לסרטון

מה יש לרד אורבך עם רעננה?

חווית לקוח בחורף- דיזינגוף סנטר

 

דיזנגוף סנטר מבטיחים ללקוחות אינסוף אפשרויות! גם בחורף!!

מחלקת השיווק של הסנטר הדפיסה 10,000 מטריות ממותגות ומדליקות עבור לקוחות הסנטר.

אבל איך יחולקו 10,000 מטריות? ואיך עושים את זה בכיף? איך מעלים חיוך על פני הלקוחות ובאותו זמן גם מרעננים ומפיחים חיים בדף הפייסבוק של הסנטר?

עם כל השאלות הללו פנו אלינו ממחלקת השיווק של הסנטר וביקשו פתרון.

אז מה עשינו?

את המטריות חילקנו בעזרת פיות חורף מסתובבות ועמדות חלוקה קבועות שהציעו פעילות צילום על גבי ובתוך גרפיקה מרהיבה שהוצבה בשלוש העמדות ברחבי הסנטר.

התמונות הועלו כולן לדף הפייסבוק של הסנטר ויצרו שם באז נפלא 

היה לנו באמת כיף גדול .

המשביר לצרכן- מותג האופנה ספרינגפילד 

 

כיצד מחדירים מותג לבוש חדש לצעירי ארצנו?

בנינו משטרת אופנה סקסית, המשטרה חילקה קנסות על "לבוש לא הולם"

הגענו לאירועים המוניים ברחבי הארץ

וחילנו קנסות לכל מי שלא לבש את המותג.

הקנס העניק כניסה להגרלה על 1000 שח לבוש בחנות הקרובה, ובעיקר חשף לכלל המשתתפים באירוע את העובדה שיש חנות ספריגפילד חדשה באזור.

פסטיבל ים מדע

 

המרכז האקדמי רופין בשיתוף מבואות-ים ובהפקתה של קבוצת CPR, המשיכו את המסורת וקיימו זו השנה השלישית ברציפות את פסטיבל "ים-מדע".בספטמבר, על רקע קמפוס מבואות ים – מכמורת שבעמק חפר. זה הוא אחד החופים היפים בישראל בו קיים מעגן סירות ציורי המוקף סלעים ובעלי חיים ייחודיים בסביבתם הטבעית. בפסטיבל אשתקד ביקרו מעל 7000 מבקרים.


"ים- מדע" הוא שמו של הפנינג מדעי המתאים לכל הגילאים ובמיוחד למשפחות עם ילדים ובו נחשף הים כמקור בלתי נדלה של מחקר מדעי מרתק. המשתתפים הוזמנו להנות מעשרות פעילויות ימיות-מדעיות הנלמדות בבית הספר האקדמי למדעי הים ברופין ושלל אטרקציות וביניהן: תערוכות ומפגשים מקצועיים, תחרות צילום, הרצאות, צפייה בתחנה להצלת צבי ים, סיורי חוף ימיים, התבוננת ביצורים מיקרוסקופיים במעבדות קמפוס בית הספר "מבואות ים", סרטוני טבע, פעלולי מדע ופעילות חוויתית עם החזאי דני רופ. בנוסף, המבקרים התנסו בשיט קייאקים, הפעלות בסדנת קרקס ופינות יצירה רבות ומגוונות. באי הפסטיבל שמעו סיפורי ים מלוחמי השייטת נהנו מידי יום ממופע נעילה מוסיקאלי אל מול השקיעה. הפסטיבל נחל הצלחה רבה .
את הקמפיין לאירוע, כמו את הפקתו, מנהלת קבוצת CPR .

 

 

לחץ לסרטון

ים מדע

לחץ לסרטון

ים מדע 2

אקסבלייד - פרויקט שיווק חוויתי

פעילות שטח ייחודית שנוצרה עבור מותג סכיני הגילוח XBLADE, המעוניין לשבור את המונופול בתחום ומציע מחירים חסרי תקדים דרך רכישה אינטרנטית בלבד. בפעילות כיכב השחקן אלעד המכבב גם בסרטון הפרסומת המשעשת של המותג. קונספט הפעילות כלל התחזות לצוות חדשות, וצילום משאל רחוב בנושא יוקר המחייה. ההפתעה הגדולה הייתה כאשר שמו לב המרואיינים כי הם לא שמים לב להוצאה הכבדה שהם עדיין משלמים עבור הגילוח שלהם. הדגש שלנו בפעילות היה להנגיש את המוצר ללקוח ולהניע אותו לפעולה ברשת, לכן הפעילות כללה גם בניית אפליקציה יעודית המאפשרת שיתוף של הפעילות על דף הפייסבוק של המרואיין בצורה קלילה וכיפית. 

לחץ לסרטון

הפעילות

bottom of page